24 April 2008

Some pixs of our 'soft' opening earlier this evening

About 80 Wangsa Maju residents dropped by at the yBerkhidmat Service Centre this evening to grace our 'soft' opening. Light food and refreshments were served. We got down to 'business' as soon as we were made aware that some residents have issues to discuss with me. The following were some of the pictures I have managed to short list.

I was most touched by everyone's presence and I want to say a big thank you to all who have come to say hello and show their support.
- Terjemahan oleh harris nasril - Ucapan ribuan terima kasih dari Wee Choo Keong -
Beberapa gambar sewaktu pembukaan ringan awal petang ini.

Seramai 80 penduduk Wangsa Maju menghadiri Pusat Khidmat YBerkhidmat petang ini untuk menyaksikan pembukaan rasmi kami. Makanan dan minuman ringan telah dihidangkan. Kami terus mula bekerja sebaik sahaja kami menyedari bahawa ada sebilangan penduduk mengetengahkan beberapa isu yang perlu dibincangkan dengan saya. Berikut adalah beberapa gambar yang telah saya senarai pendek.

Saya amat terharu dengan kehadiran semua penduduk dan saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menghadirkan diri diri dan menunjukkan sokongan mereka.

- 翻译员:angel_x , Wee Choo Keong 致于万二分谢意 -
大約80位旺沙馬珠居民今晚出席了我的服務中心的*非正式*開幕招待會。當晚我們準備了一些茶點來招待各位來賓。當我們了解到一些居民有問題想找我商量的時候﹐我們就迫不及待的開始與他們商討解決問題事宜。以下是我所收集到的活動圖片。

我對居民們肯賞臉出席該活動感到非常感動。我要對那些出席當晚活動的人和支持我們﹐和我們打招呼的人士說聲謝謝。